سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/3/25
5:22 ع

آموزش الکترونیک و راههای مختلف استنفاده از تکنولوژی برتر در امر آموزش دانش آموزان و دانش جویان از اموری است که روز به روز بیشتر مورد توجه مسئولین این حرفه ها قرار می گیرد و اهمیت این روش جدید را کمتر عقل سلیمی کمرنگ می داند .

در این بین آزمون های الکترونیک نیز به تدریج جای آزمون های کاغذی سنتی را خواهند گرفت و در میان همگان در تمام دنیا رایج خواهد بود و منحصر به کشور های پیشرفته نخواهد بود .

Web Questionnaire نام نرم افزار بسیار مفید و قدرتمندی از سری محصولات آموزشی و طرح آزمون الکترونیک شرکت CompressWeb است که به کاربران امکان طرح و ساخت یک آزمون تمام الکترونیک و انتشار آن بر روی یک وبسایت را می دهد ! بدین ترتیب در کمترین زمان و بهترین بازده قادر به برگزاری آزمونی فراگیر و بدون محدودیت مکانی باشید !

 پاسخ های این آزمون الکترونیک به طور مستقیم به ایمیل تعیین شده ی شما فرستاده خواهد شد .

ویژگی های کلی نرم افزار Web Questionnaire 4.0: بی نیاز از هر گونه دانش برنامه نویسی و بی نیاز از نصب هرگونه اسکریپت و یا دیتابیس سرور ، ساخت سوالات به صورت صفحات HTML و در محیطی بسیار ساده ، دارای بیش از 30 تمپلات آماده برای آسانی کار کاربران ، قابلیت دریافت تعداد نامحدودی پاسخ برای برگه ی سوال امتحانی ، سازگاری کامل با نرم افزار های Outlook/Outlook Express/Eudora در پاسخ سوالات تشریحی ، تنظیم رنگ , فونت, حاشیه و .... در برگه ی پاسخ ، استخراج گزارشات کامل امتحانی به صورت فرمتهای Excel/CSV و....

 

دانلود با حجم 3 مگا بایت:

http://dl.kamyabonline.com/download/program/Web%20Questionnaire%20v4.0.exe

پسورد:www.kamyabonline.com

نظر بدید دیگه


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
m.z[1]
 


لوگوی وبلاگ
 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ