سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/3/23
8:33 ع

دارا بودن سرعت عمل بالا در تایپ از مزیت هایست که بسیاری از کاربران علاقه مند هستند داشته باشند . اگر شما نیز از این دسته افرادی هستید که به دنبال راه حلی سریع برای افزایش توانایی خود در تایپ کردن هستید , راه حلی مناسب و آسان برایتان وجود دارد !

TypingMaster Pro نرم افزار جالب و آموزشی است که میتونه در افزایش سرعت تایپ شما تا 4 برابر موثر باشه ! این نرم افزار به شما آموزش می دهد که چگونه به طور موثر از تمامی کلید های صفحه کلید استفاده نمایید . این نرم افزار با استفاده از تمرینها مختلف و بازیهای جالب به طور عملی توانایی شما را بالا خواهد برد ! گرفتن آزمون های حرفه ای از شما از دیگر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است
. همچنین این نرم افزار توسط آمارهای گرافیکی که ارائه میکند میزان دقیق پیشرفت شما را به صورت نمودار و ... به شما نمایش می دهد. این نرم افزار میتواند به صورت چند User طراحی شود و همزمان چندین کاربر توانایی تایپ خود را بهبود ببخشند . از ویژگی های خوب دیگر این محصول می توان به کم کردن اشتباهات تایپی کاربر و صرفه جویی در وقت با ارزش شما و کاستن خستگی و استرس ماهیچه ها در اثر تایپ و تمرکز حواس کاربر در متنی که می نویسد و ارائه می نماید نام برد.

 

دانلود با حجم 3 مگابایت:

http://download.typingmaster.com/TypingMasterENG.exe

سریال:

License ID : Deep Blue
Product key: W42MW-37QT-FYL-4EXGDGP

نظر بدید


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
m.z[1]
 


لوگوی وبلاگ
 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ