سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/3/20
9:31 ع

با سلام خدمت دوستان عزیز دوستان روز 4 آبان ماه اولین قسمت برنامه جدید مثلث با اجرای آقای رشیدپور
 از شبکه تهران (شبکه 5) پخش شد و باید این رو عرض کنم بالاخره نام محسن چاووشی در یک شبکه سیمای
 جمهوری اسلامی برده شد و در مورد آلبوم محسن چاووشی صحبت شد
 البته نکته ای که در برنامه بود اینکه در میان این برنامه از آهنگ خیانت محسن چاووشی استفاده شده بود
 که البته قسمتی از این آهنگ بود
 ما قسمتی از این برنامه رو که در مورد محسن چاووشی صحبت شده بود رو به صورت فایل صوتی
 برای دانلود در سایت قرار دادیم که دوستانی که نتونستن این برنامه رو ببین بیشتر مطلع بشن در
 مورد صحبتهایی که در این برنامه شد

      
 
                              دانلود فایل صوتی برنامه
 
شنیده ها حاکی است برنامه مثلث توقیف شده است.در قسمت اول آن انتفادهایی به برخی شخصیت ها شد که با توجه به ساختار برنامه که بر اساس نظرها و اس ام اس های مردم نسبت به آن شخص امتیاز می دهند، موجب بروز سوء تفاهم هایی شده بود. هنوز مسوولان شبکه تهران تصمیمی برای ادامه برنامه یا تغییر در محتوای آن نگرفته اند. این برنامه شب گذشته پخش نشد.

خبر دوم:
همانطور که در جریان هستید چندی پیش خبرگزاری فارس طی مصاحبه ای با آقای مهدوی اعلام کرد البوم سنتوری نیز در راه است که قرار بود عید سعید فطر از حوزه هنری پخش شود.
خیلی از مخاطبین این مصاحبه علی الخصوص هواداران محسن چاوشی به درستی منظور از واژه آلبوم سنتوری را درک نکردند و متاسفانه تا کنون رسانه ای این موضوع را برای علاقه مندان به این امر شفاف سازی نکرد.
طی تماس ما با دفتر آقای مهدوی مشخص شد این البوم اول شامل موزیک متن فیلم سنتوری بوده که ترانه های فیلم نیز بعدا به آن اضافه شد ولی متاسفانه به دلیل مجوز نداشتن فیلم سنتوری این موضوع منتفی شد و ضمن تغییرات درمحتوای آلبوم اثر قبلی یعنی یه شاخه نیلوفر هم تحت تاثیر این تغییرات قرار گرفت که یک نمونه از این تغییرات حذف ترانه زخم زبون از البوم به دلیل نداشتن مجوز فیلم بود.
ولی علی رغم تن دادن حوزه هنری به درخواست تغییرات از سوی ارشاد متاسفانه هنوز موفق به کسب مجوز نگردید.
در حال حاضر حوزه هنری در حال مذاکره دو سویه با دفتر شعر و موسیقی ارشاد برای کسب مجوز و محسن چاوشی برای اثر جدید میباشد.
حوزه هنری از محسن چاوشی خواسته البومی که قرار بود با عنوان سنتوری پخش شود با اشعاری از بزرگان شعر و ادب فارسی مانند حافظ و ...تولید شود که این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده و در حال مذاکره میباشد.
در رابطه با زمان پخش البوم از سوی حوزه هنری زمان خاصی وعده داده نشده و در حال حاضر باید برای موفق شدن البوم به کسب مجوز از طرف ارشاد صبر کرد و منتظر زمان مناسبی برای ورود البوم به بازار موسیقی باشیم.

خبر سوم(قدیمیه):

شبکه دو سیما فیلمی به نام « آفتاب سرد» ساخته مسعود تکاور را پخش کرد:


داستان این فیلم درباره یک فرمانده نظامی است که سال‌ها بعد از گذشت جنگ خاطرات خود را به یاد می‌آورد و به دنبال دوستان مفقود الاثر خود می‌رود. در بخشی از این فیلم، جعفر دهقان که نقش یک فرمانده ارتشی را ایفاء می‌‌کرد، او به همراه بیوک میرزایی به یک قهوه خانه می‌رود و در این محل ترانه « تنهاترین من» محسن چاوشی چند دقیقه‌ای‌ پخش می‌شود. البته پیش از این برخی از آهنگ‌های ترانه‌های چاوشی به صورت بی‌کلام هم از شبکه‌های مختلف پخش شده بود اما این اولین بار بود که ترانه وی به صورتی کاملا مفهوم پخش می‌شد.

 

  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
m.z[1]
 


لوگوی وبلاگ
 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ