سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/3/26
3:21 ع

 

امروزه برقراری امنیت در ارتباطات اینترنتی یک امر مهم به شمار می رود. بازدید از سایت های مختلف نیز در دسته این نوع ارتباطات می باشد. وقتی که یک کاربر از یک سایت دیدن می کند از کوکی ها و فایل هایی که توسط آن سایت در سیستم نصب می شوند بی اطلاع است. تعدادی از سایت ها امروزه با سو استفاده از اطمینان کاربران باعث بروز مشکلاتی برای کاربر می شوند. به هنوان مثال در حال وارد کردن اطلاعات شخصی و نام کاربری و رمز عبور خود در یک سایت می باشد و این اطلاعات از طریق یک ارتباط ساده بین کاربر و سایت در حال رد و بدل شدن است،حال اگر در بین این انتقال اطلاعات به سرقت برود چه ؟

My Privacy Online برنامه ای است که مسئولیت حفظ و برقراری امنیت ارتباطات آنلاین شما را به عهده می گیرد. این نرم افزار با کنترل صفحات اینترنتی که شما قصد بازدید از آن ها را دارید در صورت بروز مشکل و یا تشخیص سو استفاده صفحات شما را مطلع خواهد کرد. این نرم افزار عملیات کنترل و نظارت را بر روی مرورگرهای Internet Explorer , NetScape , Mozilla Firefox انجام می دهد و از دیگر مرورگرها پشتیبانی نمی کند.

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- Web-pages visited که عملیات کنترل و نظارت بر صفحات بازدید شده را انجام می دهد.

 - Private Info مسئولیت حفظ رمزهای عبور ، نام کاربری ، شماره های کارت اعتباری و ... را که به صورت آنلاین از آن ها استفاده می شود را دارد.

- Temporary Internet Files با بازدید هر سایت تعدادی فایل مربوط به صفحه بازدید شده درون این پوشه دانلود شده که مرورگرها توانایی کنترل کامل این فایل ها را ندارند و این برنامه به شما این امکان را می دهد تا از تمامی فایل های موجود در این پوشه مطلع باشید.

 این موارد فقط تعداد اندکی از کاربرد های این نرم افزار بود که شما با دانلود و نصب این برنامه می توانید از تمامی امکانات نام برده و دیگر قابلیت های برنامه استفاده کنید.

 

دانلود با حجم 2مگابایت:
http://dl.kamyabonline.com/download/program/My%20Privacy%20Online%203.3.exe

پسورد:www.kamyabonline.com

نظر ندید پشیمون می شید


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
m.z[1]
 


لوگوی وبلاگ
 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ